top of page

六月 京都 繡球花 D-1


今次去關西嘅目的得一個,就係繡球花。香港人去日本最鍾意就係三月賞櫻,可惜只要一日幫上市公司年報打工,我地一行三人都冇可能見到櫻花,所以只好退而求其次睇繡球花。岀發前我真係以少少嫌棄嘅態度對待呢種花,畢竟冇乜香港人會專登去京睇繡球花,但去過一次後就發現,只要日本有任何花嘅花季,果種花都必定會靚到喊岀黎。

 

三人行 必有我師,今次嘅組合我係幾滿意,有一個旅行達人(我)、一個無時無刻都會留意餐廳同食飯時間嘅Y小姐、仲有一個去邊度都真心冇所謂又可以令氣氛融洽嘅H小姐。一開始其實我冇心要過京都,畢竟我上年二月先去過、今年二月又飛過福岡,但經過非人生活嘅三四月年報期後,係會想外岀休息一下,而且有Y小姐嘅極力邀請就開始左旅程了。

 

今次買機票嘅方式我都從來未試過,Y小姐話旅行社會放一啲團體機票嘅位岀黎賣,有時候仲會平過上官網買。果然,六月第一個Weekend香港航空由香港飛關西機場時間早上1130嘅飛機只需HKD1,700(未計稅),又一個跳樓價;而住嘅地方就選擇左Airbnb,位於大阪大正站、大阪巨蛋旁邊嘅一間獨立住宅,就正正係大阪環狀線,方便得黎又寧靜,旁邊仲有好多小食店選擇。以下係住所傳送門:https://abnb.me/sj3IXFBwcP 。

係岀發前我仲幻想自己會唔買野,所以只帶左一個26寸嘅喼去,再加一個手提旅行袋。當然我係FF得太多,去日本唔買野呢句說話就好似一個女人話一世都唔減肥一樣可恥 — 但帶細左都係件好事,因為真係會節制少少嘅⋯⋯

岀發嘅日子降臨,早上八點半,三位唔洗返工嘅小職員(P.S 其實小職員只有我同H小姐)懷著最興奮嘅心情黎到機場。因為我地跟旅行社買機票,所以要去所屬公司嘅領隊車仔報到再去航空公司櫃檯Check in,我發現咁樣買除左平之外一啲特別好處都冇,又唔可以上網攞位、又要早兩個鐘到、又要排Check in排餐死⋯⋯如無意外我⋯⋯冇錢都係會跟旅行社買Bye😂


十一點幾飛機,飛到過去就剛好日本時間三點幾,係呢程三小時機程裏,我先開始著手諗行程(≧∇≦)因為係廢青旅行團,唔可以太多行程太忙但又有好多野想去⋯⋯最後初步規劃第二日去友馬溫泉、第三日京都宇治繡球花、第四日大阪市內+網吧搶BTS德國場票、第五日收拾行李走人。但事與願違,一落機衝去tourist information counter果度、想話買張友馬 one day ticket(包車飛、金/銀の湯入場券),點知原來金銀湯維修⋯咁就冇左去友馬嘅原意,只可以改行程第二日去宇治。

 

由關西機場去大阪市區,當然係坐關西機場線,價錢唔貴之餘仲好User friendly,因為佢當佢係機場岀到天王站後會變身成為大阪環狀線,所以只要你住係環狀線附近就會直到,概念同東京山手線一樣。 係大正站落車嘅一刻已經係中午五點多,太陽都準備落山了,係站頭望去街道可以見到泛黃嘅廣闊天空。為左捕捉呢個咁美麗嘅日落,就衝左岀閘,企係街角一邊狂影😂可惜角度唔太好所以冇作品俾大家欣賞

◡ ヽ(`Д´)ノ ┻━┻

Airbnb嘅房間比預期嘅好,係非常好。四張床、一個整潔嘅小客廳、廁所、浴室、雪櫃⋯⋯總之你需要嘅基本野都有齊,表示非常滿意。係住宿附近仲有好多小食店同便利店,我地一邊行一邊計劃第幾晚要黎食(≧∇≦)




 

而第一日嘅晚餐我一早已經係網上訂好枱,呢間燒肉放題叫 — 大阪國產牛,唔好睇佢個名膠膠地就睇小佢丫,佢啲Booking好Full嫁,我早三日訂位都只係得番梅田店嘅21:30⋯⋯

訂枱Link: http://www.1dining.co.jp/aburiya/menu.html

 

點解會食呢間?係因為一位同事極力推薦,不停話佢啲牛勁好食、個沙律勁多芝士、就算Y小姐唔食牛都有好多選擇等等,係佢熱烈嘅介紹下我先將佢加入行程。我地早左十分鐘到餐廳,因為已經九點幾肚餓到癲曬,但就算早左到國產牛都冇位俾我地入住先,Walk-in客就更加冇可能有位⋯⋯本身都諗已經九點幾,應該會清到一啲枱岀黎丫?竟然係旺到每節都Full House,只要同Host講冇Booking佢都會面帶笑容咁同你講明天請早,可見國產牛人氣有幾勁。


待續...

bottom of page